Inleiding

INLEIDING:


Op 3 mei 1948 ’s morgens om half één zag ik het levenslicht in een benedenwoning in de Amsterdamse Jordaan. Eén van de mooiste plekjes in Nederland.

Op zevenenvijftig jarige leeftijd verhuisd naar Twente.

Mijn herinneringen zijn inmiddels in boekvorm verschenen en te bestellen via de volgende link:

https://www.centrumvankracht.nl/index_jordanees.html




maandag 10 december 2018

boek vervolg.....

Vandaag de definitieve drukproef ontvangen en goedgekeurd.

Het gaat nu dus echt gebeuren en de tijd van spanning begint. Ik kan niet wachten op de dag dat we het omhoog kunnen houden. We gaan er voor!

Heerlijk een drukker die meedenkt en alles prachtig verwerkt tot een geheel.


vooral deze tekening van mijn vader doet me veel......

Op alle lege velden heb ik die ingevoegd en zeker door zijn inbreng in het verleden heb ik alles kunnen verwoorden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten